WebManager
WebManager je nástroj pro řízení lékáren, který poskytuje společnost Apatyka servis jako nadstavbu ke svému lékárenskému systému Mediox.
Tato služba umožňuje oprávněným osobám vzdálenou komunikaci se systémem v lékárně a přistupovat k jeho datům. Zabezpečená komunikace probíhá po veřejné internetové síti a data jsou tedy přístupná kdekoliv, kde je internetové připojení. Ovládání WebManagera je přes webový prohlížeč.
Výhody WebManagera:
Výstupy je možné provést jak do XLS, tak do XML nebo CSV, takže s daty lze dále pracovat např. v MS Excel nebo je použít jako zdroj pro import do jiných IS. Současně nástroj poskytuje i přehledné grafické výstupy pro srovnání v čase či mezi jednotlivými provozovnami.
Komunikace mezi lékárnou a centrálou je obousměrná a je možné řídit celou řadu funkcí v rámci lékárny.
V rámci uskupení několika lékáren je možné centralizovat některé procesy ( správa sortimentu, práva partnerů a objednávek, správa skladů, věrnostní karty, letákové akce, slevy, poukázky, bonusy pro zaměstnance, … )
Pro koho je WebManager určen:
Manažerský nástroj řízení využijí všichni vedoucí pracovníci lékáren ke sledování hospodářských výsledků a dále pro plánování a vyhodnocování marketingových akcí.
Proč WebManager:
Potřebujete data o lékárně i mimo provozovnu? Pro účetní firmu nebo pro řízení dvou a více lékáren nebo výdejen? Řešíte problém jak centrálně nastavovat, sledovat a hodnotit cenotvorbu nebo slevové akce? Jak sjednotit věrnostní program s jednou bonusovou kartou ve všech provozovnách? Řešíte jak jednoduše a efektivně mít průběžně k dispozici na jednom místě informace o vývoji hospodaření všech provozoven i každé provozovny samostatně? Jak zajistit podklady pro účetnictví v elektronické podobě v požadované struktuře?
Příručka uživatele WebManager
Zájemci z řad uživatelů lékárenského systému Mediox, kteří máte zájem o manažerskou nadstavbu WebManager, kontaktujte svého systémového poradce pro bližší informace.
Spravujte svoji lékárnu po internetu odkudkoliv!