ApaDIS
Farmaceutický trh je v pohybu, dodavatelsko-odběratelské vztahy se neustále mění. Je potřeba zjednodušit komunikaci spojenou s přesunem zboží mezi jednotlivými lékárnami a současně evidovat oběh potřebných dokladů v elektronické formě.
Existují a neustále vznikají různá uskupení lékáren, které jsou provázány společnými obchodními zájmy nebo přímo vlastnickými vztahy . Jedním z cílů těchto uskupení je optimalizace obchodních podmínek při nákupu konkrétních přípravků. Roste rovněž podíl lékáren, jejichž provozovatel je držitelem povolení SÚKLu k distribuci a je oprávněn dodávat přípravky ostatním lékárnám. Agenda spojená s výměnou zboží je složitá všude tam, kde chybí nástroj k dodržování jednotných postupů.
Služba ApaDIS je určena pro skupinu dvou a více spolupracujících lékáren bez ohledu na vlastnické vztahy. Umožňuje jednoduché a přehledné publikování nabízených přípravků, objednání a zpracování dodacího listu v rámci skupiny lékáren. Služba ApaDIS zajistí kvalitní zpracování všech objednávek, eliminuje riziko lidské chyby při složité komunikaci (telefon, mail, skype, icq, …). Služba ApaDIS současně zaručí v zásobovaných lékárnách jednotný systém a formu objednávání a mapuje celý proces objednávání od vzniku požadavku až po jeho realizaci.
Zájemci z řad uživatelů lékárenského systému Mediox, kteří máte zájem o ApaDIS, nástroj podpory distribuce, kontaktujte prosím svého systémového poradce pro bližší informace k instalaci této znalostní databáze.
Vyhněte se chybám při objednávání!