Docházkový systém
Docházkový systém je samostatný modul lékárenského informačního systému Mediox. Oba systémy jsou vzájemně provázané a pracují nad stejnou databází pracovníků. Zdánlivá maličkost tam, kde je pracovní kolektiv neměnný. Se zvyšujícím se počtem zaměstnanců se zvyšuje i fluktuace a roste pracnost při zapracování každé personální změny.
Platností GDPR od května 2018 se nároky na evidenci a její zabezpečení jenom zvýší. Provozovatel bude muset dokládat, zda není zbytečné evidovat zaměstnance v několika duplicitních databázích.
Přihlášení do Docházkového systému lze s použitím identifikační karty nebo klasicky ručně, jak jsou pracovníci zvyklí se přihlašovat do systému Mediox. Volba důvodů nepřítomnosti podstatně usnadní evidenci docházky pro mzdovou účetní.
Zájemci z řad uživatelů lékárenského systému Mediox, kteří máte zájem o Docházkový systém, kontaktujte prosím svého systémového poradce pro bližší informace k tomuto modulu.
Maličkosti, na kterých záleží!