Financování
Svého zákazníka chápe společnost Apatyka servis jako partnera bez jehož úspěchu nebudeme úspěšní ani my. Proto je v našem zájmu udělat vše pro to, aby lékárna, náš zákazník, uspěl za jakýchkoliv okolností a byl napřed připraven na všechny situace, které mohou nastat. Samozřejmostí je vytváření takových vztahů a podmínek pro co nejlepší rozvoj lékárny využívající naše řešení.
Možnost zapůjčení celého systému, případně jen některých komponent podle potřeby lékárny, existuje už jedenáct let a za tu dobu si tuto formu vzájemně výhodné spolupráce zvolily stovky lékáren.
Společnost Apatyka servis si je jista kvalitou svého řešení a je proto připravena podílet se na spolufinancování implementace lékárenského systému. Celý informační systém včetně potřebného hardwaru lékárně poskytneme formou zápůjčky za minimální měsíční poplatek. Naší povinností je udržovat softwarové a hardwarové zařízení v naprosto bezchybném stavu a garantovat stejné podmínky po celou dobu zápůjčky. Nikdo by přece neplatil půjčovné za něco, co nefunguje! Lékárna ovšem může kdykoliv zápůjčku ukončit a celý systém včetně hardwaru vrátit bez jakýchkoliv sankcí.
Tyto podmínky lékárnu do budoucna nijak nesvazují. Pokud se objeví lepší nabídka od konkurence nebo lékárna z jakéhokoliv důvodu musí ukončit svoji činnost, zápůjčku lze jednoduše ukončit, aniž by lékárně vznikaly další náklady. Jak bylo řečeno výše, společnost Apatyka servis si je vědoma, že kvalitnější řešení neexistuje a pokud lékárna musí ukončit spolupráci, pak je to skutečně ze závažných důvodů a bylo by neetické v tuto chvíli lékárnu ještě poškozovat nějakou smluvní pokutou.